Jumaat, 29 Januari 2010

TAJUK KALI INI IALAH: "BELUM ADA TAJUK"


**Contoh individu yang gemar menonton TV dalam gelap**


2-1..ya itulah keputusan perlawanan karem antara aku dengan Yusri (teman penyewa) sebentar tadi. Hari ini kami menggunakan kaedah alternatif untuk melicinkan pergerakkan "CarromMen" di atas papan karem..kebiasaannya kami menggunakan "CarromPowder" yang dibeli di kedai Loh Kuan. Tapi malam ini kami menggunakan TepungUbi. Seperti yang tertakhluk di dalam "Official Laws of CARROM - Adopted by: International Carrom Federation 1993" buah karem perlu boleh bergerak berpatah balik sebanyak 3 setengah kali apabila dijentik dengan keadaan normal iaitu dengan kekuatan 10newton kuasa..Kaedah alternati ini pada pendapat peribadi aku adalah sangat sakai dan membazir duit..juga tidak sesuai dengan keadaan kesihatan kami yang mempunyai resdung! jadi untuk anda di luar sana.."fikir dulu sebelum guna tepung ubi untuk permainan karem"

Suasana selepas jam 8.30pm hari ini begitu syahdu:
- Suami kepada kakak mak aku mengalami stroke dan sedang diselamatkan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah.
- Semua ahli keluarga dekat dan jauh mulai berkumpul di unit kecemasan
- Kali terakhir aku hubungi mak pada jam 11.30pm..dan keadaan masih kritikal..mak minta aku doakan apa yang patut..aku jawab "InsyaAllah"..(mak nangis)

Suasana selepas jam 11.30pm hari ini begitu.. (tidak ada perkataan sesuai yang aku mampu fikir):
- Aku masih belum dapat lupa kepada..
- Aku jadi boring kepada..
- Aku jadi marah kepada..
- Aku jadi cemburu kepada..
- Aku jadi celaru bila..
- Aku jadi tak boleh tido

Sekarang jam 1.00am 29/1/2010..

Mungkin aku akan terus berjaga sampai jam 3 pagi sekiranya mampu untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang bakal berlaku..

(Segala yang terjadi datang dariMu..kepadaMu jualah kami kembali)

**tamhariniaz @ no.33 _ 1AM**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan