Isnin, 12 Oktober 2009

Masih seperti biasa

Hari ini kurang kerja di tempat kerja, ini bagus kerana kebetulannya tenaga dalam badan pun kurang kerana bekerja keras semalam di markas: membuat sesuatu di dapur & proses berpindah habitat.

Tekak aku juga sangat haus. Dalam keadaan bergini telinga harus peka. Jika kedengaran "sok-sek-sok-sek" cepat-cepat memanjangkan leher.."hah~!! siapa yang nak turun tu? kirim aku MILO AIS KAW~!!" ;)

------------------

Seminggu yang sudah..

Aku menghantar "pesanan ringkas" kepada Aniraz..isinya adalah isi yang pernah aku terima dari dia juga 1 masa dulu.. - pasal kura-kura dan labi-labi~!!

Aku macam mengharap yang tajuk 2 binatang bukan pilihan peliharaan itu dapat menjadi 1 simbol permulaan bicara antara kami. He he..panas tidak semestinya berpanjangan, hujan tak semestinya turun..begitulah jua dengan harapan aku..rupanya semua tu fantasia aku sahaja..kah kah kah..siut punya labi-labi~!!

Aku labuh kan malam itu dengan genggaman telefon bimbit masih lagi erat di tangan kanan..sering aku terjaga, terus aku semak skrin telefon tu kot-kot ada pembalasan dari Aniraz..tapi serius~!! TAKDE weh~!! ha ha ha..ampeh la.

Mungkin kah Aniraz sudah mula menghapuskan aku dalam dia..aisehmen~

mungkin jua hanya mungkin.
tamhar.iniaz
Putrajaya 3.45PM

2 ulasan:

  1. aniraz = zarina
    la la la la.. tektik lame..ha ha ha

    BalasPadam
  2. seorang jiran yg tak keber line utk aku langsung..huh~!!

    BalasPadam