Khamis, 8 Oktober 2009

Terbezakah?

Mungkin kerana pemakaian ku tidak dapat diterima oleh kau maka ia jadi isu..
Mungkin pada mata kau cara aku tidak dapat menyajikan keindahan..
Mungkin kerana ketidakselesaan kau bila begini aku..
Mungkin tiada kesempurnaan mengikut tafsiran mata kau..

Perlukah untuk kau aku jadi seperti tu..
Perlukah memuaskan setiap lirikan kau..
Perlukah memenuhi segenap ingin kau..
Perlukan sempurna aku di sisi kau..

Diri aku keselesaan ku..
Diri aku untuk kehidupan aku utama..
Diri aku demi masa depan aku perlu..
Diri aku memenuhi kehendak aku pasti..

Andai perlu setiap kau untuk aku..
Andai perlu tapisan kau setiap gerak laku..
Andai wajib untuk kau aku perlu..
Andai segala kau itu aku..

Bagaimana diri aku harap semua bisa..
Bagaimana diri kau aku terima..
Bagaimana jika semua terpaksa..
Bagaimana jika aku tidak endah lagi segala..

Sudut perlukan ruang..
Ruang perlukan kesinambungan..
Hidup aku, Urus aku..
Cara aku.

tamhar.iniaz
2.17am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan